BABY I LOVE YOU

2009-08-20 @ 23:23:10
åh vad jag saknar arya, träffade han i 10 minuter nyss, åååhh längtar tills imorrn!

igår var det fika med sanna, carro och lisa, det var trevligt. blev donken för
som hemma stängde vid 19.00 så det var ingen ide, syndade lite med
pommes och dipp! dumma emelie.. men men, vår traditionsfika!

idag började dagen med buss in till örebro med sanna, har gått på stan
i fint väder. synd att man får så ont i fötterna av att gå så mycket bara.
köpte iallafall, (LITE) en gråsvart kofta, en randig tröja, örhängen,
mini-läppglans, kjol, ansiktsmask och återfuktningskräm
. jag är nöjd :)
sedan var det lite mat på o'learys! gillar inte den restaurangen så jättemycket,
tror mer att det är mysigt och sitta där en kväll och ta en drink eller så.
sen blev det lite mer springandes på stan för då hade ju våran kick kommit,
kristin alltså! så hon hittade ett par skitsnygga skor på scoretto!
sedan var det dags för bio, sommaren med göran! haha fick mig allt några
goda skratt. jag gillar inte svenska filmer men den var faktiskt sevärd!

nu är jag här i min säng med världens huvudvärk, inte roligt!
men blir sova sen längta tills jag får träffa min arya!

Kommentarer

Skriv här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0