DUMFLICKVÄN

2010-08-06 @ 17:23:26

JA, MAN HADE VÄL TÄNKT SÄTTA SIG IN I DET HÄR IGEN!

Iallafall, har ju semester nu, 4 veckor och detta är alltså första veckan.
Lite nya semesterlöften kom upp;
Det här med Sannas&mina promenader som vi var så himla duktiga på (är stolt och förvånad över att vi hållt i det, duktiga tjejor), jo de har ju inte funnits lika ofta nu som då så det var ju plan 1, att komma igång igen minst 5 dagar i veckan, DONE (ungefär). Sen kommer ju det här med mitt jäkla godisätande, har hållt mig bra denna vecka fram tills igår då jag och Arya storhandlade och han slängde i choklad och godis (detta är alltså menat till honom själv), just för att jag alltid äter upp det godaste i kylen innan Arya hinner. Vi köper så mycket gott hem när vi handlat att jag varken vet in eller ut och oftast öppnas kylskåpet av mig. Idag har jag varit på hans choklad 2 gånger och han är på jobbet.

JA, det var det! 

Ikväll är jag ensam, Arya ska ta sig några glas alkohol tillsammans med karre, så för mig blir det vika tvätt, se på lite filmer och äta Aryas choklad (han ska ju få lida för att ha lämnat mig ensam ikväll).

Fyfan vad det regnar, helt balkongen är en sjö nu och det är fan i helvete att jag har handdukar där ute och det kommer jag på NU när det regnat i 10 minuter...........

Efter bilden kommer sånna här roliga frågor (alla säger att de ska svara på en såndär tråkig lista för att de är uttråkade men jag tycker det är ganska roande, vilket jag tror att många andra också tycker).





Höger- eller vänsterhänt: högerhänt 
Humör just nu: sugen på massa godis och sånt där, annars uttråkad
Favoritgodis: dummaste frågan, CHOKLAD, mmmmmmmm
Är det nåt du absolut inte äter: ja, massor; majs, skaldjur, lever, ärtsoppa.
Kläder just nu: gråa mysbyxor och vit t-shirt
Musik just nu: musiken från americas funniest homevideos, även regnet
Vad sa du senast: ja, måste ha varit att det är ok att du börjar tvätta till en tant i tvättstugan
Sommarplaner: finns inga sådana, mer än att vila ut mig och fixa klart lägenheten
Fisk eller badkruka: jag doppar mig när jag inte står ut längre
Saft eller alkohol:
Hur många kuddar sover du med: 1 vanligtvis, 2 när mirre (katt) snor en
Favoritväder: sol, sol, sol
Om du var fast på en öde ö, 3 saker att ta med: telefon med mottagning, båt och godis (kan jag ta mig hem)
Spelar du nåt instrument: nej, men jag spelade tvärflöjt när jag var yngre, ha ha
Morgon- eller nattmänniska: var nattmänniska men nu morgonmänniska
Sparare eller slösare: slösare, men FÖRSÖKER spara också..
Tror på liv på andra planeter: nej, inte liv men jag tror att det kanske växer något gräs eller liknande
Kommer du ihåg din första kärlek: ja, vem gör inte
Älskar du henne/honom fortfarande: haha nej
Har du några homosexuella vänner: inte vänner men syster (som såklart också är min vän)
Tror du på mirakel: nej
Tror du på att det är möjligt att vara trogen för alltid: haha ja
Ser du på kärleken som ett misstag: nej
Hur många barn vill du ha när du blir stor: minst 2, högst 3
Bio eller promenad: BIO
Är du kittlig: pfft, nej inte alls
Stjärntecken? LIKE A VIRGIN, jungfru
Rädd för insekter? tycker det är rätt så äckligt ja
Äckligaste insekten: spindel och tvestjärt, vet inte vilket som är värst
Största svaghet: kort stubin
Det här är jag bra på: städa
Tänker du någonsin tatuera eller pierca dig? har redan haft lite varstans och nej, no more
Stökigt eller välstädat? (ditt rum, hus, lägenhet m.m.) åhå, välstädat
Gungar du på stolen? nej
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump? absolut
Är du rädd för blod? nej
Saltar du på maten? om det smakar för lite så ja
Gillar du att sjunga? endast när jag städar eller med några droppar alkohol
Anser du att du är stark? kan inte påstå
Brukar du sola? japp
Vad gör du om du får hicka? sväljer av nåon konstig anledning
Röker du? SLUTAT denna vecka
Snusar du? nej, usch och fy
Använder du knark? nej
Kaffe, te eller inget? olika beroende på tillfälle


Kommentarer
Postat av: Zozou

Roligt att du börjat blogga igen :) Hoppas du har en bra semester! KRAM

2010-08-10 @ 10:10:45
URL: http://zozou.blogg.se/

Skriv här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0