OJOJOJ

2010-08-19 @ 16:04:13

HEJ HOPP!

Idag missade jag våra bästa år, det var inte bra! Detta är alltså något som sabbar hela min morgonrutin, har inte ens käkat frukost utan har vräkt i mig godis..

Igår var jag iväg med Sanna och solade, riktigt skönt att få lite färg. Vi spelade ju Super mario 2 dagar i rad till ca 02.00 på natten. Första gången kom vi till 6.ans värld, bana 10 men sen råkade Sanna ta flöjten (fusk alltså) och då blev det inte lika kul. Andra gången kom vi till 5.an värld och sen gick det utför, trötta och skrattanfall ska man inte mixa ihop med tv-spel. (farmor, supermario är ett gammalt tv-spel).. Jaja, fick mina efterlängtade pannkakor iallafall :)

Helgen är det fullt upp, först till pappa&fulda för middagsbjudning (från deras sida) och lördag är det kräftskiva hos min goa svärmor där också min kära mor kommer att medverka ;)


Slänger upp en oldie;


Kommentarer
Postat av: farmor

hej emelie! jaha då förstår jag!!

sola inte för mycke solarium inte bra dä!!!!!

kramiz..

2010-08-19 @ 17:07:21
Postat av: Zozou

Hörrö sötis! Hoppas du har det bra <3

2010-08-19 @ 23:31:28
URL: http://zozou.blogg.se/

Skriv här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0