SOLIGAMÅNDAG

2010-08-09 @ 11:43:14
Vilket härligt väder man fått på semestern va? Jaja, jag klagar inte, semester ÄR semester ;)
Och snart har mannen semester med mig ocksååå! Och bästa vän Sanna, awesome..

Iallafall, blev ingen ensamsöndag igår utan Arya kom hem och lagade mat, väldigt avancerat med
kycklingkorv och pommes m. sallad och coca cola! Jag tycker det är en underskattad maträtt, tycker nästan att allt som går snabbt att göra och som är lätt att göra är underskattat.

Nu ska jag titta efter en bild att ladda upp här för att göra det hela lite roligare och sen ta bussen hem till mammi ett par dagar.. Räknar med ett skinande rent hem med bäddad säng och diskad disk när jag kommer hem, mmm lite krav älskling ;)



mammas&pappas bebis, se så stor och grann han blivit


Kommentarer
Postat av: Sandra Kusin

Du svarar aldrig i din mobil, svårt att få tag i dig, vill träffa dig ngn gång och göra ngt! :)

2010-08-09 @ 15:17:25

Skriv här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0