COSYSUNDAY

2010-05-09 @ 20:34:40
Så himlans skön dag idag!
Vaknade efter att jag sovit ut till 11.00!
Då väckte jag my man och gick upp för att göra frukost. Plockar fram ALLT!
Men det blev en ensam frukost för Arya somnade visst om.
Anyway, åkte in till Degerfors för att stå spärrvakt, NOSTALGI, det var jag
och Mimmsan där en gång i tiden, vilka tider det var, saknar dom!

Jaja, nu ska jag ta några color från skafferiet och bege mig till Sannie där
det är myskväll med hennes och hennes man och mig och min man!
Dåligt med bilder men ska försöka trycka på avtryckaren denna kväll.

Har målat naglarna också, blev ej bra, har en känsla att Arya kommer hata färgen!

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Vad söt du är!det var roliga tider Haha!,<3

2010-05-10 @ 19:08:31
URL: http://expectsomethingelse.blogg.se/

Skriv här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0