UPPDATERING

2010-05-07 @ 21:22:04

Hejsanhoppsan, här var det tomt!

Jag ligger hemma i soffan, SJUK!!! Jobbade sista timmarna igår med feber,
inte så smart men tänkte att några timmar gör väl ingenting, men det blev
däckning i soffan då 3 timmar. Så idag blev det hemmadag!

För er som inte vet har jag fått tagit över Mirre, mammas lilla kisse och jag
tror nog han trivs som fisken i vattnet, hoppas jag iallafall :) Så himla gosig.

Nu väntar jag iallafall på att baby ska komma med McDonalds till mig, lilla menyn
med cheeseburgare och cheddarcheesedipp
, MMMMM (får faktiskt eftersom att
jag inte ätit mer än 1 banan och 2 mackor sedan 12.00 igår)
! Vi ska se på filmen
ROCKSTAR på VHS, underbart!

Nästa vecka fyller Arya 21 år men han har redan öppnat sina presenter :(:(:(


Kommentarer

Skriv här:

Ditt namn:
Kom ihåg mig?

Kontakt: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0